شارژ مستقيم ايرانسل
نوشته شده توسط : محمد جوادی

 

شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل شارژ مستقیم ایرانسل

مودم‌ها و هزینه راه اندازیمبین‌نت: مبین‌نت برای تنوع یک مدل وای فای شبیه اپراتور ایرانسل با قیمت ۱۱۰ هزار تومان عرضه کرد و با این کار کمی مشتریان خود را راضی کرد. البته ایرانسل نیز مشکلاتی با ارائه همین مودم‌های جدید شیک دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم. هزینه راه اندازی اولیه وایمکس (نصب) در اپراتور مبین نت ۱۰ هزار تومان می‌باشد. برای کسانی که آنتن دهی ضعیف دارند مودم فضای باز تجویز می‌شود که قدرت گیرندگی بالاتری شارژ مستقیم ایرانسل نسبت به مودم‌های داخلی دارد و البته قیمت بالاتری‌! این مودم‌های مشابه مودم‌های ایرانسل هم از لحاظ شرکت سازنده و هم قیمت مصرف کننده می‌باشد.
شارژ مستقیم ایرانسل
۱.انتخاب آهنگ دلخواه هر آهنگ یک کد عددی منحصر بفرد دارد. شما می توانید با ارسال دستور مشخصی در یک پیام کوتاه فهرست کوتاه آهنگ های مورد نظرخود را دریافت کنید:در لینک پورتال آهنگ پیشواز در صدها آهنگ متنوع وجود دارد که شارژ مستقیم ایرانسل شما می‌توانید به نمونه آهنگ‌های مختلف گوش کرده و آهنگ دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.برای شروع یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. . بلافاصله پس از اولین خرید، آهنگ پیشواز شما فعال می شود!!! با درخواست خرید آهنگ مورد نظر خود، هزینه مشخص مربوط به آن، برای استفاده در یک دوره ۳۰ روزه به حساب شما منظور می گردد! برای خرید می توانید از یکی از روشهای زیر استفاده کنید : • فهرست کد های آهنگ پیشواز را در پورتال آهنگ پیشواز مشاهده کنيد.
کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک موخرید شارژ رد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.خرید شارژ ایرانسل همراه اول تالیاتوجه: خرید شارژبرای مشاهده جدول محصولات پیشخوان ایرانسل، اینجا کلیک شارژ مستقیم ایرانسل کنید. خرید شارژ
اولا بیایم سیقه ای نظر ندیم صزف شارژ مستقیم ایرانسل بر این که کدومش رو داریم
مشترك مي تواند با انجام يكي از روشهاي زير از میزان و مدت اعتبار سيم كارت خود مطلع گردد:وارد كردن دستور ذیل بر روی گوشی تلفن همراه : شارژ مستقیم ایرانسل یا Ok یا دگمه سبز #11 * 140 *استفاده از سیستم پاسخگوی خودکار (IVR) :
مختلف به قیمت تجاری خریداری کنید. امکان خرید تعدادی نیز وجود دارد. شارژ اینترنتی همراه اول، ایرانسل، تالیا خرید شارژبانک ملی شارژ مستقیم ایرانسل ایران
خدمات بانكي و بانكداري:با توجه به امنيت بالاي شبكه‌هاي نسل سوم و نيز ظرفيت انتقال انواع اطلاعات مورد نياز در شبكه بانكي، امروزه اين شبكه‌ها بستر شارژ مستقیم ایرانسل قابل اطميناني جهت انجام انواع خدمات بانكداري محسوب مي‌گردند. در اين راستا به كمك شبكه نسل‌سوم مشتركين بدون نيار به بسياري از مراجعات حضوري به شعب بانكها و طي‌كردن مراحل مختلف اداري و صرفاً به كمك گوشي تلفن همراه خود، در اسرع وقت نيازهاي بانكي خود را برطرف خواهند كرد.
همکار گرامی با سلام و احترام ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی بدلیل حسن ارتباط فی ما بین، بدینوسیله به اطلاع میرساند :در نظر است به منظور ارتقاء فروش در سایت شما، تعداد محدودی کارت شارژ 1000 تومانی همراه اول با تخفیف استثنایی 7% برای اولین بار در کشور، جهت استفاده مصرف کننده نهایی عرضه شود که بودجه اختصاص یافته به این طرح از طرف شرکت تهران اینترنت تامین میگردد.براین اساس سود سایت تنها در قدرت تبلیغ در عرضه کالا با تخفیف منحصر بفرد گنجانده شده و کارمزدی به جهت شارژ مستقیم ایرانسل فروش فقط این کالا به سایت تعلق خواهد گرفت.دوره این تخفیف یک هفته می باشد.خواهشمند است در صورت عدم تمایل به بهره مندی از این طرح، حداکثر ظرف 48 ساعت پس از دریافت ایمیل مراتب را از طریق ایمیل و یا شماره تماس 88170481 الی 4 اعلام فرمایید.
شارژ مستقیم ایرانسل
برای وارد شارژ مستقیم ایرانسل کردن آدرس دکمه منو را فشارداده و گزینه Go to URL را انتخاب کنید و سپس آدرس را وارد کرده و OK کنید."
بر اساس این طرح، در صورتی که با ثبت شماره های متناسب با یک گروه، سرویس تخفیف گروهی را فعال کنید، علاوه بر آنکه تماس های داخل شبکه شما با اعضای آن گروه از ۱۵% تخفیف برخوردار خواهد شد، تماس های اعضای آن گروه با یکدیگر نیز مشمول این تخفیف می شود.شما همچنین می توانید، با مراجعه به لینک کنترل حساب اینترنتی و کلیک بر شارژ مستقیم ایرانسل گزینه «خدمات ارزش افزوده» و سپس انتخاب «تخفیف گروهی»، نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایید.
نحوه وارد کردن رمز شارژ و اطلاع از میزان اعتبار همراه اول و ایرانسل و شارژ مستقیم ایرانسل تالیا دوشنبه, 04 مهر 1390 ساعت 06:54 NADStudio نحوه استفاده از شارژ های دریافتی

گالری پردیس جهت ارائه‌ی محتوا شارژ مستقیم ایرانسل به تلفن‌های همراه راه اندازی شده است. شما حق دانلود محصولات این پورتال را از طریق غیر تلفن همراه نداشته و در صورت انجام اینکار پردیس مجاز به قطع خدمات دهی به شما و مسدود نمودن حساب کاربری شما می باشد. توجه داشته باشید که در بخش ارسال پیامک و پیامک چند رسانه‌ای، هزینه ی ارسال پیام‌ها به صورت آنلاین از حساب مشترکین اعتباری کم شده و به قبض ماهانه ی مشترکین ثابت افزوده خواهد شد. هرگونه اشکال در تحویل پیامک ارسال شده ارتباطی به پردیس نداشته و هزینه‌های پرداخت شده به هیچ عنوان به حساب مشترک عودت داده نخواهد شد.
۳ استعلام مانده شارژ مستقیم ایرانسل حساب ۷۰۰-۱ *۱۴۰*۱#
Homapهر چیزی ، مثلا http://shegerdha.com شارژ مستقیم ایرانسل

تبلیغی درباره جنگ سایبریفارق از اینکه راهبرد سایبری آمریکا تا چه اندازه تبلیغاتی، روانی و یا جدی است، توجه به ویژگی‌ها، نکات مثبت و تهدیدات فضای سایبری برای کشوری همچون جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم جلوه می‌کند، با وجود ورود اینترنت به ایران، با توجه به رشد فناوری ارتباطات و کاربران سایبری در سراسر کشور، ایران برای ورود کامل به عرصه سایبری چند قدمی فاصله دارد لذا به نظر می‌رسد قبل از مواجهه با تهدیدات سایبری، می‌بایست خود را از هر جهت بیمه کرده و برای مقابله با تهدیدات سایبری اماده شود.مسئله امنیت ملیدر یک نظام سیاسی، وظیفه دولت تامین امنیت ملی است. در واقع، برآیند تمامی وظایف و کارکردهای دولت در یک نظام سیاسی، تامین امنیت ملی به مفهوم امنیت تمامی افراد جامعه است. بنابراین می توان گفت که دولت، کارخانه ای است که محصول آن، امنیت است و بر اساس برداشت و تعریفی که از آن دارند، سیاست ها و راهبردهای خاصی را تدوین می کنند. بنابراین، اتخاذ یک سیاست امنیتی، مبتنی بر شارژ مستقیم ایرانسل پیش فرض ها و انتظاراتی است که نخبگان سیاسی یک کشور در مورد امنیت ملی و موضوع و مصداق آن دارند. اینجاست که اهمیت نوع نظام سیاسی در تعیین موضوع و مصداق امنیت ملی مشخص می شود.
شارژ مستقیم ایرانسل
خرید آنلاین شارژ و پرداخت صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کددر راستای افزایش سهولت دریافت شارژ و پرداخت صورت‌حساب، از این پس شما مشترکین سیم کارت‌های اعتباری و دائمی ایرانسل می‌توانید با مراجعه به وب سایت بانک سرمایه، بدون نیاز به وارد کردن کد، نسبت به خرید شارژ یا پرداخت صورت‌حساب شارژ مستقیم ایرانسل خود اقدام نمایید.بدین منظور کافیست، با مراجعه به نشانی اینترنتی و دارا بودن کارت بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم اینترنتی، از سرویس‌های شارژ مستقیم سیم‌کارت اعتباری (عادی و شگفت انگیز)، پرداخت مستقیم صورت‌حساب سیم‌کارت دائمی، شارژ مستقیم وایمکس و پرداخت صورت‌حساب وایمکس دائمی برخوردار شوید.
آگاهانه انتخاب کنیدبا یک تلفن‌هوشمند مناسب می‌توانید نامه‌های الکترونیک و قرار ملاقات‌هایتان را مدیریت کنید. مسیریابی، پیگیری کارها، انجام خریدها، به اشتراک‌گذاری اطلاعات‌تان با دوستان، گوش دادن به موسیقی شارژ مستقیم ایرانسل و دیدن فیلم، برخی از قابلیت‌های یک تلفن هوشمند به شمار می‌رود.بسیاری از افراد هنگام انتخاب یک تلفن هوشمند دچار سردرگمی می‌شوند. کدام یک بهتر است، آندروید یا آیفون؟ چگونه می‌توان کمترین هزینه را برای بهترین امکانات داد؟ چگونه می‌توان برای جزئیات و امکاناتی که هرگز از آن استفاده نمی‌کنید، پولی خرج نکنید؟ آیا اصلا شما به یک تلفن هوشمند نیاز دارید یا یک تلفن همراه نیز می‌تواند پاسخگوی نیازهای شما باشد؟تلفن‌های هوشمند گرچه ارزان نیست، ولی صرف زمان برای انجام یک جستجوی مختصر و انجام آنچه شما واقعا به آن نیاز دارید، انتخاب بیهوده و اشتباهی نخواهد بود.
Daash Khob Manke Harchi شارژ مستقیم ایرانسل too in Site e mobin net migardam 128 bishtar be khoonemi?
شرکت تامین تلکام وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نام تجاری 'رایتل' را برای سیم کارت های نسل سوم انتخاب کرده است. این اپراتور علاوه بر سرویس‌های چندرسانه‌ای و مکالمه تصویری، اینترنت را با سرعت 512 کیلوبیت بر ثانیه از طریق تلفن شارژ مستقیم ایرانسل همراه برای کاربران مهیا می کند.
ضه محص خرید شارژلات الکترونیکی ویژه تلفن همراه به عنوان اولین تجربه تجارت همراه در کشورعرضه محصول منحصربه فرد سیم‌کارت پیام خرید شارژرسان ویژه خرید شارژکاربران حرفه ای دیتا و تله متری ایجاد بستر ارتباطی ویژه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کاربران از طریق حذف موانع زمانی، مکانی‌ و تجهیزات ایجاد بزرگترین مرکز تماس شبانه ر خرید خرید شارژشارژوزی خاورمیانه و مراکز تماس منطقه ای با گویش‌های محلی توسعه همکاری با بانک‌ها در راستای توسعه خدمات بانکداری همراه ارائه سرویس ه خرید شارژی پیام چند رسانه خرید شارژ ای و اینترنت همراه بعنوان خدمات مبتنی بر دیتا ایجاد سیستم صورت‌حساب پیشرفته، چابک و منعطف برای ارائه سرویس‌های صوت و دیتا با تعرفه های متنوع برقراری رومینگ بین‌الملل برای سیم‌کارت‌های اعتب خرید شارژاری و فراهم سازی امکان رومینگ بین‌الملل دیتا استفاده از بسترهای شارژ مستقیم ایرانسل الکترونی خرید شارژک برای فروش سیم‌کارت و کارت شارژ و قرارداد همکاری با بانک‌ها دسترسی به امکان خرید اعتبار در خارج از کشور از طریق اینتر خرید شارژنت، سرویس خط به خط، شارژ مستقیم و شارژ الکترونیکی

اینترنت شارژ مستقیم ایرانسل پهن باند بیسیم:
ابتدا ایرانسل با مجوز ۷ شهر خود پایه‌های ارتباط وایمکس را ایجاد کرده و وایمکس رسانی به شهرهای بزرگ کشور را آغاز کرد تا چند ماه بعد شارژ مستقیم ایرانسل از آن مبین نت نیز کار خود را به عنوان اپراتور سراسری آغاز کند و خدمات وایمکس را این بار برای سرتاسر ایران طی یک بازه زمانی فراهم کند. در حال حاضر ایرانسل پوشش ۷ شهر خود را کامل کرده است و در شهرهای مربوطه خدمات می‌دهد و شرکت رقیب یعنی مبین‌نت نیز با پوشش سرتاسری به صورت کلی و فقط در مرکز استان‌ها با تعداد دکل‌های تعریف شده شروع به ارائه خدمات کرده است. برای کسانی که در مرکز استان‌های تحت پوشش ایرانسل نمی‌باشند فقط یک انتخاب باقی می‌ماند و آن مبین نت است ‌! ولی برای استفاده از خدمات مبین نت نیز تقریبا باید در مراکز استان باشید. اگر در منطقه‌ای باشید که هر دو اپراتور دارای پوشش هستند باید یکی را انتخاب کنید و این انتخاب با مقایسه آسان‌تر می‌شود. ما در این مقاله به بررسی این دو اپراتور وایمکس پرداخته‌ایم تا کار را برای شما آسان‌تر کنیم.
من 6 ماهه شارژ مستقیم ایرانسل وایمکس مبین نت گرفتم.ماهش قطع بوده و از سرویس خارج شده.هیچ کاری نمیکنن.همون اول پول میگیرن.همین درد سرارو داره. همشون آشغالند برادر من در آمریکا زندگی میکنه تازه آمریکا جزء کشورهای که اینترنت درست حسابی دارند نیست وضعیت در شرق آسیا و اروپا خیلی از آمریکا بهتره ولی میگه با ماهی 16دلار در ماه اینترنت 24مگابیت گرفته و اصلا چیزی به عنوان محدودیت دانلود وجود نداره واینترنت را تا 2مگابیت در مترو یا اماکن عمومی به رایگان ارائه میدن.و1ساله که به کاربران خانگی پهنای باند 1گیگابیت ارائه میکنند واقعا خاک بر سر ما با این مسئولین وسرعت اینترنتمون.تازه همین اینترنت را هم میخوان با ملی کردنش ازمون بگیرن تفاوت اینترنت ملی واینترنت جهانی مثل برنامه های تلوزیون به به ماهواره میمونه حالا خودتون قضاوت کنید.
اجزای محصول: شارژ مستقیم ایرانسل این سیستم دارای پنج بخش اصلی می باشد:
Access Point Name شارژ مستقیم ایرانسل : mtnirancell
برنامه‌هاي تلویزیوني و ويدئويي:با استفاده از این سرویس،‌ شارژ مستقیم ایرانسل کانال‌های تلویزیون بر روی موبایل قابل مشاهده‌است. مشتركين مي‌توانند به راحتی به این کانالها دسترسی پیدا کرده و از برنامه‌هاي آن استفاده كنند. حق پخش برنامه‌های تلویزیونی را نيز مي‌توان از طریق گوشی و بر بستر شبكه نسل سوم پرداخت كرد. همچنين به كمك بستر شبكه نسل‌سوم مي‌توان فيلم يا كليپ‌هاي ويدئويي را براي مشتركين ارسال كرد و توسط گوشي آنها را دريافت نمود. این سرویس به مشتركين اجازه می‌دهد انواع ویدئو و محتویات آن را انتخاب کرده و سپس آن را برای مشاهده به گوشی موبایل،‌لپ تاپ و یا غیره بفرستد. گفتني‌است شبکه‌های خدمات نسل سوم به دلیل ظرفیت و پهنای باند گسترده خود برای ارائه خدمات ویدئویی نیز در موقعیت بهتری نسبت به نسلهاي پيشين خود قرار دارند.
بعد یه 2 هفته بعد بابام وایمکس 512 گرفت الان هم دارم از اون استفاده میکم و با شارژ مستقیم ایرانسل سرعت 90 تا 140 تا دان میکنم
در این روش، شما مشترکین دائمی ایرانسل می‌توانید جهت استفاده از سرویس «دریافت صورت‌حساب با پیامک» یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۹ بفرستید. سپس می‌توانید با ارسال یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۵ خلاصه صورت‌حساب قبلی را در یک پیامک دریافت کنید. برای انصراف از این سرویس نیز می‌توانید یک پیامک بدون متن به ۵۴۵۸ بفرستید.از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)بدین منظور لازم است تا مشترکین دائمی، پس از ورود به پورتال شارژ مستقیم ایرانسل کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در وب سایت ایرانسل، به صفحه «صورت‌حساب اینترنتی» مراجعه کرده و سپس از طریق گزینه‌های موجود، به مشاهده «خلاصه صورت‌حساب»، «صورت‌حساب تفکیکی» و «صورت‌حساب دوره‌های یافت نشده در سیستم» بپردازند.به لینک کنترل حساب اینترنتی (e-Care) در صفحه نخست وب سایت ایرانسل مراجعه کنید.در صورتی که از قبل ثبت نام کرده اید، نام کاربری (شماره تلفن) و رمز ورود و سپس شماره سریال سیم‌کارت (KIT number) و یا رمز عبور یک بار مصرف را وارد کرده و به پورتال وارد شوید. رمز ورود یک بار مصرف را می توانید از طریق سیستم کنترل حساب اینترنتی دریافت کنید.

فرمالیته شارژ مستقیم ایرانسل که نیست ، ولی یک کارت دانشجویی اینترنت 512+ رو براتون ممکن می کنه(خودم کردم این کار رو)
۹ فعال‌سازی شارژ مستقیم ایرانسل بازیابی تماس‌های ناموفق ۷۰۰-۳-۱-۳ *۱۴۰*۳*۱*۳#
توجه: در صورت استفاده از سرویس «نمای خانواده»، تنها والدین امکان خواهند داشت که موقعیت فرزندان‌شان را شارژ مستقیم ایرانسل مکان‌یابی کنند.نمای دوستانهمان‌طور که می‌دانید، با استفاده از این سرویس می‌توانید موقعیت جغرافیایی دوستان‌تان را معین نموده و یا محل خود را به آنها اطلاع دهید و نیز از دیگر امکانات جذاب و مفید این خدمات استفاده کنید.نمای دوستان دارای قابلیت‌های پیشرفته تری از جمله راه اندازی «گروه»،«انجمن»، «رهگیری دوستان» و «پرچین مجازی» می باشد.ثبت نام و فعال سازیشما می‌توانید از طریق روش‌های زیر، برای استفاده از خدمات نقشه مجازی ایرانسل، ثبت نام کنید:
تولید گوشی‌ هوشمند ایرانیبه گزارش به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران، مدیرعامل یک شرکت تولیدکننده گوشیهای موبایل ایرانی از عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت و یک مدل گوشی هوشمند ایرانی خبر داد و گفت: در نظر داریم زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا بتوان با هر زبان و گویشی از گوشی‌های وطنی استفاده کرد.رضا مریداوی با اشاره به تولید و عرضه ۴ مدل گوشی ارزان قیمت زیر ۱۰۰ هزار تومان در کشور، اظهار داشت: عرضه این گوشی ها نیمه آذرماه خواهد بود و با این وجود قصد داریم تا پایان سال تعداد گوشی‌های تولیدیمان را به ۱۸ مدل برسانیم.مدیرعامل شرکت دیمو که پیش از این نیز نسبت به تولید تبلت های ایرانی، اقدام کرده بود، ادامه داد: چهار مدل گوشی این برند با نام‌های مارون، توس، لبخند و آریا به بازار عرضه می‌شود که همه گوشی‌های ساده این برند با قیمت زیر ۱۰۰هزار تومان در اختیار شارژ مستقیم ایرانسل کاربران قرار می‌‌گیرد.وی زمان عرضه این گوشی‌ها را نیمه آذرماه اعلام کرد و گفت: گوشی هوشمند این برند نیز با قیمت ۳۵۰ هزار تومان به بازار عرضه خواهد شد. مریداوی در مورد خدمات پس از فروش این محصولات نیز گفت: تا یک ماه همه گوشی‌های ساده و هوشمند این شرکت مشمول تعویض می‌شود و با ۱۱ ماه گارانتی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.وی با اشاره به برنامه های این شرکت برای افزایش تعداد مدلهای گوشی‌های ایرانی تصریح کرد: تعداد گوشی‌های هوشمند دیمو به چهار مدل خواهد رسید که همه مبتنی بر سیستم عامل آندروییدند و مابقی گوشی‌ها با قیمت ارزان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. چهار مدل از گوشی‌های ساده این برند تک‌ سیم‌ کارته‌اند و مابقی همه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند.مریداوی با اشاره به اینکه هم‌اکنون رقابت شدیدی میان برندهای خارجی در ایران وجود دارد، گفت: رقابت باعث کیفیت بهتر می‌شود و برآنیم تا عنوان یکی از برندهای تراز اول و برتر را در ایران از آن خود کنیم و بتوانیم تمام نیازهای یک کاربر ایرانی را از یک گوشی خارجی برآورده کنیم.وی ادامه داد: برای اولین بار زبان کردی را به سری گوشی‌های هوشمندمان اضافه کرده ایم که این گوشی ها و در مناطق غرب کشور مثل سنندج و کردستان و حتی عراق با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شده است. در این راستا قصد داریم سایر زبان‌های محلی ایرانی را به گوشی‌هایمان بیافزاییم تا هر فردی با هر زبان و گویشی بتواند از گوشی های وطنی استفاده کند.
• برای دریافت فهرست ده آهنگ پیشواز برتر، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۳ ارسال کنید یا عبارت DAH را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای مشاهده آهنگ های داغ و پرطرفدار، یک پیام کوتاه بدون متن به ۷۵۷۵ ارسال کنید. برای دریافت فهرست جدیدترین آهنگ‌ها، عبارت J را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت فهرست آهنگ‌های پیشنهادی ایرانسل، عبارت PI را در یک شارژ مستقیم ایرانسل پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.برای دریافت مشخصات یک کد آهنگ مشخص مثل ۱۰۰۱۰۰، عبارت JK۱۰۰۱۰۰ را به ۷۵۷۵ ارسال کنید.
با این روش، مبلغ مورد نظر شما به طور مستقیم از کارت بانکی کسر و به اعتبار سیم کارت و یا حساب وایمکس‌تان افزوده می‌شود. شارژ مستقیم خطوط ایرانسل از طریق تلفن همراه صفحه ای که قصد مشاهده آنرا دارید در حال حاضر قابل دسترسی نمی باشد.الف) عدم انتقال قطعيدر صورتي كه صاحب تلفن همراه، قصد واگذاري وكالتي تلفن همراه خود را به شخص ديگري داشته باشد، بايستي برابر بخشنامه سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، پس از استعلام دفاتر اسناد رسمي و پاسخ استعلام از سوي شركت ارتباطات سيار، نسبت به سند وكالت اقدام نمايد. بديهي است وكالتنامه، مانع نقل و انتقال نيست و تا زماني كه تلفن همراه به نام مشترك باشد، تمامي مسئوليت‌هاي مالي و حقوقي به عهده شارژ مستقیم ایرانسل مشترك است. همچنين طبق ماده 678 قانون مدني، وكالت به طرق ذيل باطل مي‌شود:

شارژ مستقیم ایرانسل
سایبر پیشوندی است برای توصیف یک شخص، یک شی، یک ایده و یا یک فضا که مربوط به دنیای کامپیوتر و اطلاعات است. در طی توسعه شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت واژه های ترکیبی بسیاری از این کلمه سایبر بوجود آمده است که به تعدادی از آنها اشاره می¬کنیم:‍ فضای سایبر (Cyberspace)، شهروند سایبر (Cybercitizen) ، پول سایبر (‍Cybercash)، فرهنگ سایبر (Cyberculture )، راهنمایی فضای سایبر ( CyberCoach ) ، تجارت سایبر ( Cyberbussines ) ، کانال سایبر ( Cyberchannel ) و ….واژه “فضای سایبر” را نخستین بار ویلیام گیبسون نویسنده داستان علمی تخیلی در کتاب نورومنسر “Neuromancer” در سال ۱۹۸۴ به کار برده است.

حالا شما عزيزان خودتون قضاوت كنيد بايد سيستمامون قطعي نداشته باشه و سرعتشم خوب باشه.همينم كلي با دنگ و فنگ گرفتن.توكل شارژ مستقیم ایرانسل به خدا
5. در این بخش، فرآیند خرید، درون درگاه الکترونیکی یکی از بانک های طرف قرارداد ما انجام می شود. اطلاعات مورد نیاز شما عبارتند از:شماره ۱۶ رقمی که روی کارت بانکی شما درج شده استکد سه یا چهار رقمی CVV2 که رو یا پشت کارت بانکی شارژ مستقیم ایرانسل شما درج شده است.رمز اینترنتی (رمز دوم). برای دریافت رمز دوم یا رمز اینترنتی، شما باید در دستگاه خودپرداز بانک صادر‌کننده‌ی کارتتان (مثلن اگر ملی کارت دارید، در خودپرداز بانک ملی) به بخش عملیات رمز و سپس دریافت رمز دوم مراجعه کنید. همچنین شما می توانید با مراجعه به شعبه بانک خودتان بخواهید برای خریدهای اینترنتی رمز به شما اختصاص دهند.
۲۰۴۸/۵۱۲ ۴,۹۹۹,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل

شارژ مستقیم ایرانسل
یکپارچه‌سازیتغییر رویکرد مایکروسافت در نسخه بعدی ویندوز نمایان خواهد شد، البته، این رویکرد همچنان در حوزه تبلت با دو رقیب اصلی شرکت تفاوت‌هاي اساسي دارد. مایکروسافت در ویندوز 8 نیز نسخه جداگانه اختصاصی برای تبلت عرضه نخواهد کرد، بلکه هر دو نسخه را در یک سیستم‌عامل در دسترس کاربران قرار خواهد داد. این به اين معنا است که ویندوز 8 دو رابط‌کاربری در خود خواهد داشت، یکی همان رابط کاربری آشنایی که در کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها شاهد بوده‌ایم و دیگری رابط کاربری‌ای نزدیک به آنچه در ویندوز فون 7 دیدیم و سوییچ کردن بین این دو رابط کاربری به‌راحتی قابل‌انجام خواهد بود. رابط کاربری شارژ مستقیم ایرانسل دوم بیشتر براي استفاده در تبلت مناسب است. به این ترتیب، مایکروسافت با ارائه دو رابط کاربری متفاوت در یک سیستم‌عامل یکپارچه، همچنان این رویکرد را که تبلت دستگاهی است كه بيشتر به کامپیوتر نزديك است تا موبایل حفظ كرده و این دیدگاه در آینده‌ای نزدیک که شاهد پیشرفت بیشتر سخت‌افزار این دستگاه‌ها هستيم، می‌تواند نقطه قوتی برای شرکت باشد. اگر در آینده شاهد تبلت‌هایی بسیار قدرتمند با توانایی اجرای برنامه‌های تخصصی سنگین و بازی‌های پیشرفته باشیم، سازگاری تبلت‌های مبتنی بر ویندوز با بسیاری از برنامه‌های مرسوم کامپیوترهای شخصی می‌تواند یک امتیاز برای این دسته از تبلت‌ها به شمار آید.

10.131.26.138 WAP 1.0 Proxy شارژ مستقیم ایرانسل
۴. پس از وارد کردن اطلاعات حساب خود، رمز شارژ را دریافت خواهید شارژ مستقیم ایرانسل کرد. (رمز شارژ بر روی صفحه نمایش داده شده و به پست الکترونیکی ارائه شده از سوی شما ارسال می‌گردد.) رمز را با استفاده از کد دستوری زیر وارد کرده و سیم کارت خود را شارژ کنید:
10- HTC 8x شارژ مستقیم ایرانسل
روش‌های دسترسی به سرویس شما مشترکین ایرانسل می توانید با چهار روش متفاوت به آهنگ های پیشواز موجود در شبکه ایرانسل دسترسی داشته و آنها را برای تماس گیرندگان تان تنظیم کنید! - از طریق ارسال پیام کوتاهاین روش آسان ترین راه استفاده از این سرویس است. شما می‌توانید برای برخی از عملیات اصلی،‌ از جمله خرید، حذف و مواردی که در جدول زیر به آنها اشاره شده، دستور مورد نظر خود را در یک پیام کوتاه به شماره ۷۵۷۵ ارسال کنید. نتیجه درخواست شما بلافاصله در یک پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد شد.جدول عملیات پایه شارژ مستقیم ایرانسل از طریق پیام کوتاه

۵۱۲/۱۲۸ ۳ ۲۵۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران اعلام کرد:رشد ۲۲۷ درصدی شماره تلفن اپراتور همراه اول در استان اصفهانمهر شارژ مستقیم ایرانسل ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۱خبرگزاری ایمنا: رئیس کمیته فناوری اطلاعات IT ایران گفت: تعداد ۴ میلیون و ۱۳۱ هزار شماره تلفن اپراتور همراه اول فعال در استان اصفهان وجود دارد که در مقایسه با سال ۸۵ با رشد ۲۲۷ درصدی روبه‌رو است.به گزارش ایمنا سید فاضل زمانی تعداد شهرهای زیر پوشش تلفن همراه در استان اصفهان را شامل ۱۰۴ شهر دانست و اظهار داشت: یک‌هزار و ۵۷۴ سایت BTS در این استان نصب شده که نسبت به شش سال گذشته ۱۱۴ درصد رشد دارد.
۲۵۶/۱۲۸ ۷ ۲۷۰,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
و سوال آخرم شارژ مستقیم ایرانسل اینکه آیا احتیاجی به نصب آنتن بر بالای ساختمان هست؟
رضايت‌ يا عدم رضايت!هنگامي كه تبلت iPad 3 از سوي شركت اپل معرفي شد، بسياري از كارشناسان چالش بزرگ آن را وضوح و دقت بالاي صفحه‌نمايش اين محصول نمي‌دانستند؛ بلكه پشتيباني از شبكه‌هاي 4G در كشورهاي غير از امريكا را عنوان مي‌كردند. اين تبلت فقط از يكي دو سرويس‌دهنده 4G در امريكا پشتيباني مي‌كند كه در كشورهاي ديگري مانند انگلستان يا بیشتر كشورهاي اروپايي قابل استفاده نيست. زیرا شارژ مستقیم ایرانسل هنوز در بسیاری از اين كشورها اپراتورهاي بزرگ موبايل سرويس‌هاي 4G ارائه نداده‌اند يا اگر در كشوري مانند انگلستان اين سرويس از سوي يكي، دو اپراتور معروف مانند Ofcom ارائه شده است، از مشخصات و فركانس متفاوتي با اپراتورهاي امريكا استفاده مي‌كند. در واقع مشكل بزرگ‌تر، تفاوت كانال‌هاي فركانسي است. در انگلستان از فركانس‌هاي تعريف شده شبكه‌هاي 4G براي ارسال تصاوير تلويزيوني آنالوگ استفاده مي‌شود و امكان ارائه سرويس‌هاي ديجيتالي مبتني بر 4G روي آن‌ها وجود ندارد. اين موضوع براي كشورهاي پر جمعيتي مانند چين يا كشورهاي شرق آسيا وضعيت حادتري به خود مي‌گيرد. زیرا علاوه بر اين‌كه اپراتورهاي بزرگ امريكا در اين كشورها هيچ جايگاهي ندارند، بلكه سرويس‌دهنده‌هاي اينترنت كابلي آن‌قدر خوب سرويس‌دهي مي‌كنند و انواع اتصالات و ارتباطات كابلي را براي مشتريان خود فراهم كرده‌اند و روي سرويس‌هاي 3G نيز سرعت‌هاي بالايي براي استفاده از اينترنت يا انتقال اطلاعات مالتي‌مديا در‌اختيار كاربران قرار داده‌اند كه پيش‌بيني مي‌شود اين كاربران به اين زودي‌ها به سراغ شبكه 4G و سرويس‌هاي مرتبط با آن نروند.
GPRS در واقع روش نوینی برای ارسال داده ها از طریق تلفن همراه شارژ مستقیم ایرانسل است. با استفاده از GPRS:اینترنت از آن شماست!
شارژ مستقیم ایرانسل

4- سيم كارت را داخل گوشي قرار شارژ مستقیم ایرانسل دهيد. Insert Simcard
براي دريافت راهنماي استفاده از خدمات آهنگ پيشواز ايرانسل و اطلاع از كليه امكانات آن در حالت هاي شارژ مستقیم ایرانسل تك آهنگي و چند آهنگي به شكل PDF
۴۰۹۶/۱۰۲۴ ۷,۹۹۹,۰۰۰ شارژ مستقیم ایرانسل
3. انتشار فیلتر شكن ها و شارژ مستقیم ایرانسل آموزش روشهای عبور از سامانه های فیلترینگ ( بند ج ماده 25 قانون جرایم رایانه ای)

خرید اعتبار از طریق سیستم گویا (به زودی) در راستای سهولت روند خرید اعتبار و یا پرداخت صورت حساب، سرویس جدیدی با نام «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» برای شما مشترکین عزیز اعتباری و دائمی ایرانسل راه اندازی شده است. برای افزایش اعتبار یا پرداخت صورت حساب با استفاده از این سرویس، کافیست با شماره گیری تلفن گویای ۷۱۷ به سامانه «خرید اعتبار از طریق سیستم گویا» متصل شوید و پس از انتخاب شارژ مستقیم ایرانسل مبلغ مورد نظر خود، از طریق درگاه بانک، هزینه مربوطه را پرداخت نمایید.استفاده از تمامی کارت های عضو شبکه شتاب امکان پذیر می باشد.
شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
11 شارژ مستقیم ایرانسل
گام های دريافت جوايز :گام اول: مراجعه به سايت همراه اول و جستجوی شماره تلفن در ليست برندگان طرحگام دوم: چنانچه نام شما جزو اسامی قابل مشاهده در لیست است، شما يکی از برندگان جوايز ما هستيد .گام سوم: جوايز غیرنقدی شامل سیم کارت اعتباری، گوشی تلفن همراه سامسونگ، تلویزیون هوشمند سامسونگ ، شارژ مستقیم ایرانسل گوشی تلفن همراه هوشمند سامسونگ، تب لت، لپ تاپ از طريق شرکت پست توزيع می گردد.
توجه: برای اجرای دستور تغییر رمز، اطلاعات موردنظر باید دقیقاً مطابق دستور (با علامت ":" بین آنها و بدون فاصله) وارد شوند؛ در غیراینصورت، درخواست شما اجرا نخواهد شد.درصورت فراموش کردن رمز...در صورت فراموش کردن رمز خود،می توانید از طریق تماس با شماره تلفن۷۰۰ (از خطوط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مراکز خدمات مشترکین ایرانسل تماس بگیرید.شناسه ایرانسلی روشی نوین جهت انتقال اعتبار با استفاده از سرویس خط به خط«شناسه ایرانسلی» عددی ۴ تا ۱۰ رقمی است که به انتخاب مشترک تعیین شده و به جای شماره تلفن همراه وی، در زمان استفاده از سرویس «خط به خط» به کار می‌رود. جهت شارژ مستقیم ایرانسل تعیین این شناسه، مشترک می‌بایست عدد انتخابی خود را از طریق پیام کوتاه به شماره ۱۱۱۱ ارسال نماید. جایگزینی شماره تلفن همراه با «شناسه ایرانسلی» در استفاده از سرویس «خط به خط» در زیر نشان داده شده است:
نکات مهم از انتخاب سرویس های کم حجم به دلیل سرعت پایین تر خوداری نمایید و فقط سرویس های اعلام شده در تعرفه های موجود در سایت امپراطور را انتخاب نمایید. در صورتی که حجم شما زودتر از دوره به اتمام برسد می توانید حجم اضافه خریداری نمایید یا مجددا سرویس جدیدی با زمان دوره جدید خریداری نمایید در صورت خرید حجم اضافه به زمان باقیمانده سرویس خود توجه نمایید زیرا حجم باقی مانده به دوره بعد منتقل نمی شوددر صورتی که سرویس قبلی شما به اتمام نرسیده باشد سرویس خریداری شده تا پایان سرویس قبلی رزرو می شود و پس از اتمام به صورت اتوماتیک شروع به فعالیت می نماید.در صورتی که اینترنت شما قطع شده است و برای خرید آن لاین نیاز به اینترنت دارید می توانید از شرکت 44872553 یا پشتیبانی 83852 در خواست اتصال موقت نمایید یا خارج از ساعت اداری با شماره 1471600-0936 تماس بگیرید. راهنمای پرداخت کارت های بانکی عضو شتابچنانچه آموزشی در نحوه پرداخت ندارید لطفا متن آموزشی زیر را به دقت مطالعه نمایید:همانطور که در شکل زیر آمده است، به منظور پرداخت آنلاین به اطلاعات زیر نیاز می باشد: .شماره کارت: کد 16 رقمی روی کارت بانکی شارژ مستقیم ایرانسل شما شماره کارت شما می باشد
سیستم عامل RIM: تمام گوشی‌های مجهز به BlackBerry 7OS آخرین نسخه عرضه شده این سیستم عامل از BlackBerry Balance پشتیبانی می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد امور شخصی و تجاری خود را باهم در یک گوشی و بدون هیچ تداخلی انجام دهند. زمانی که این سیستم به سرور شرکت متصل می‌شود، Balance اطلاعات شخصی کاربران را از اطلاعات کاریشان جداسازی کرده و تلاش می‌کند بالاترین حد امنیتی را در حفظ اسناد کاری کاربرانش رعایت کند. برای مثال اطلاعات و اسنادی که توسط برنامه‌های تجاری و مربوط به کسب و کار ایجاد شده ‌است، نمی‌تواند توسط برنامه‌های مربوط به امور شخصی مثل فیس‌بوک و نظایر آن مورد استفاده شارژ مستقیم ایرانسل قرار گیرد.

۲۵ منوی اطلاعات حساب ۷۰۰-۷-۸ *۱۴۰*۷*۸# شارژ مستقیم ایرانسل
۶ تغییر زبان شارژ مستقیم ایرانسل به انگلیسی ۷۰۰-۲-۲ *۱۴۰*۲*۲#
گول تبلیغ ها رو نخورید هر جفتشون آشغالنفعلا شارژ مستقیم ایرانسل adsl بهترین گزینس
ساعت غیر اوج (off peak) یازده شب الی هشت صبح ۲ ریال به ازای شارژ مستقیم ایرانسل هر کیلو بایت دریافت و ارسال اطلاعات
• غیر حضوری :الف- Top Up (شارژ خودكار): از طریق مراجعه به انجام میگردد بدین صورت که مشترک پس از ورود به بخش " ، مبلغ شارژ مستقیم ایرانسل مورد نیاز خود را برای شارژ انتخاب نموده و پس از پرداخت مبلغ شارژ بصورت اینترنتی(باستفاده ازکارت عضوشتاب ) ، سیم کارت اعتباری به صورت مستقیم و بدون نیاز به مشاهده و وارد نمودن رمز شارژ در گوشی ، شارژ خواهد شد.
(جدول شماره3) شارژ مستقیم ایرانسل
# رمز ۵ تا ۸ رقمی * مبلغ * ۵۵۵۵ * ۱۴۲ *همان‌طور که ملاحظه می‌کنید، شماره تلفن همراه می‌تواند با شناسه‌ای ۴ تا ۱۰ رقمی (که در این مثال عدد ۵۵۵۵ شارژ مستقیم ایرانسل می‌باشد) جایگزین گردد.توجه: • در صورتی‌که عدد مورد نظر مشترک پیشتر توسط فرد دیگری انتخاب شده باشد، یک پیام کوتاه حاوی سه عدد پیشنهادی نزدیک به عدد انتخابی وی برای او ارسال می‌گردد.
• برای اشتراک، کد محصول را به ۸۴۹۴ ارسال کنید و برای لغو اشتراک یک محصول خاص، حرف "L" را با رعایت یک فاصله به همراه کد محصول، به ۸۴۹۴ ارسال نمایید. به عنوان مثال، برای اشتراک محصولی با کد ۱۲۳۴، عبارت ۱۲۳۴ و خرید شارژ برای لغو اشتراک، عبارت ۱۲۳۴ L را به ۸۴۹۴ ارسال کنید.خرید شارژ ایرانس همراه اول، ایرانسل، تالیا تالیاخرید شارژF را در یک پیامک (رایگان) به ۸۴۹۴ ارسا خرید شارژل نمایید.سرویس اعلام دسترسی ایرانسل (به زودی)خرید شارژ ارائه سرویس‌های متنوع و کاربردهای جدید و جذاب تلفن همراه، کوشیده‌ایم تا همگام شارژ مستقیم ایرانسل با آخرین فناوری روز دنیا، یک سرویس جدید را در اختیار شما مشترکین عزیز قرار دهیم.خرید شارژخرید شارژ می‌گخرید شارژ در صورتی که شما با مشترکی تماس گرفتید و به دلیل خاموش ب خرید شارژودن گوشی وی و یا به هر دلیل دیگر، تماس با او برقرار نشد شما می‌توانید با شماره گیری یک کد دستوری ویژه، هر زمان که مشترک مورد نظرتان بار دیگر به شبکه متصل شد، از این امر مطلع شوید.توجه: خرید شارژخرید شارژاز این پس برای اطلاع از آخرین تحولات سیاسی، بین المللی، اجتماعی، اقتصادی، ورزشی و ... نیاز به خرید روزنامه و یا مراجعه به اینترنت نداشته و می‌توانید از طریق ویترین ایرانسل، با تلفن همراه خود د خرید شارژر جریان خلاصه تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌های روزنامه‌ها و سایت‌های خبری قرار خرید شارژبگیرید.
تعرفه مكالمات سيم‌كارت همراه اول در ساعات اوج مصرف هم 760 ريال در هر دقيقه و 536 ريال براي ساعات غير اوج مصرف در محدوده تماس بين شهري اعلام شده است.اما در مكالمات همراه اول با ايرانسل در ساعات غير اوج مصرف 625 ريال در هر دقيقه و در ساعات اوج مصرف نيز همين مبلغ در نظر گرفته شده است.براي تعرفه مكالمات همراه اول با تاليا در ساعات غير اوج مصرف 358 ريال در هر دقيقه و 447 ريال در هر دقيقه براي ساعات اوج مصرف در نظر گرفته شده است.ساعات اوج مصرف از ساعت 8 الي 21 در نظر شارژ مستقیم ایرانسل گرفته شده و ساعت غير اوج مصرف از ساعت 21 الي 8 همچنين جمعه و روزهاي تعطيل محاسبه مي‌شود.همراه اول اعلام كرده مكالمات شهري شامل مكالمات عادي مشترك است كه تماس از شهر مبدا‌ با تلفن همراه با ثابت خط ديگر در همان شهر مبدا محاسبه خواهد شد.
خدماتی که از طریق پورتال ویترین شارژ مستقیم ایرانسل ارائه می شوند، به 4 گروه کلی تقسیم شده اند: .خدمات چند رسانه ای (Multimedia Services): محصولات جذاب و متنوع ایرانسل از طریق سرویس های GPRS و MMS در اختیار مشترکین قرار می گیرند؛ مانند: کلیپ های ویدیویی، بازی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و همچنین انواع زنگ، تصاویر پس زمینه، تم و سایر محصولات تلفن همراه. در ضمن اخيرا امكان دريافت اين محصولات بصورت ثبت نامي (براي مدت معين) نيز فراهم شده است.
باسلام خدمت دوستان عزیزو گل شارژ مستقیم ایرانسل
د- شماره مورد نظر در شبكه موجود نمي‌باشد (اين پيام براي موقعيتي است كه شماره مورد نظر تخليه شده، يا هنوز داير نشده است و يا عميات شارژ مستقیم ایرانسل DIVERT اشتباه صورت گرفته است). شايان توجه است، اين پيام زماني كه عمليات شماره‌گيري اشتباهاً صورت پذيرد نيز، شنيده خواهد شد (تعداد ارقام، كمتر يا بيشتر شماره‌گيري شده باشد). به عنوان مثال ******-0912 وایمکس چیست؟ امروزه فناوری اطلاعات به سرعت در حال گسترش است. تا چندی پیش اتصال به اینترنت به یکی از سه روش زیر محدود شده بود که هر کدام کاستی ها و مشکلاتی داشتند:
حذف از "فهرست شارژ مستقیم ایرانسل طلایی" *140*3*4*2*شماره#[YES/OK]
18 شارژ مستقیم ایرانسل
شارژ مستقیم ایرانسل
دکمه ستاره * را شارژ مستقیم ایرانسل فشار دهید.
نکات مهم: بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف شارژ مستقیم ایرانسل مقابل مطمئن شوید.مراقب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از گوشی شما برای خودش شارژ نفرستد!همراه اول برای هر بار انتقال اعتبار، ۴۰ تومان کارمزد کم می‌کند.در هر روز حداکثر ۵ بار می‌توانید شارژ بفرستید.حداکثر مبلغ انتقال در هر روز ۱۰ هزار تومان است.در هر ماه حداکثر ۳۰ بار می‌توانید شارژ بفرستید.حداکثر مبلغ انتقال در هر ماه ۵۰ هزار تومان است.اطلاعات بیشتر درباره‌ی را در وب‌سایت همراه اول بخوانید.
وایمکس سیستم دیجیتال ارتباط بی سیم است که با استفاده از منطقه بسیار وسیع تحت پوشش دکلهای وایمکس ، کل شهر و شهرکهای صنعتی ومناطق راهبردی را پوشش می دهد و اینتر نت پر سرعت را برای سازمانها، موسسات و شرکتهای تجاری و همچنین منازل مسکونی و کلیه افراد در هر نقطه ای از مکانهای تحت پوشش فراهم می آورد. به طوری که کاربر قادر خواهد بود در هر لحظه، حتی در شهرهای دیگر تحت پوشش، توسط رایانه اش به شارژ مستقیم ایرانسل اینترنت پر سرعت متصل شود. هرجور که دوست دارید شنیده شوید!کسانیکه با شماره ایرانسل شما تماس می گیرند، پیش از اینکه گوشی را بردارید، به جای بوق ... بوق ... آهنگ پیشواز می شنوند!
۱ منوی شارژ مستقیم ایرانسل اصلی ۷۰۰ *۱۴۰#
• شارژ رمزدار نزد فروشندگان مجاز ایرانسل:دریافت رمز شارژ از طریق پایانه های فروش نزد فروشندگان مجاز ایرانسل. شـارژ الـکترونیکـی (e-Charge) شارژ خط به خط (P2P):انتقال مبلغ مشخص اعتبار، از سیم کارت اعتباری خود به سایر خطوط ایرانسل. با مراجعه به فروشندگان مجاز ایرانسل:خریداری شارژ از فروشندگان مجاز ایرانسل دارای گواهی ارائه خدمات شارژ الکترونیکی. خرید شـارژ از طریق اینترنتكارت شارژ ۲۰ هزار ریالی ایرانسل دارای ۱۹,۰۴۸ ریال اعتبار مكالمه و ۹۵۲ ریال مالیات بر ارزش افزوده است خرید آنلاین شارژ و پرداخت شارژ مستقیم ایرانسل صورت‌حساب ایرانسل بدون وارد نمودن کد
CO-WSP Service شارژ مستقیم ایرانسل
تاکنون هرکسی که با شماره ایرانسل شما تماس می گرفت، تا قبل از اینکه شما به تماس جواب دهید، صدای «بوق...بوق» معمولی را می شنید. سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل، یک سرگرمی و فناوری نوین است که به شما امکان تغییر این صدا را می دهد.از این پس و با استفاد



:: برچسب‌ها: خريد شارژ همراه اول , خرید شارژ ایرانسل , شارژ , شارژ اينترنتي , خريد شارژ , خرید شارژ تالیا , خريدشارژ , شارژ ایرانسل , شارژ همراه اول , , سايت همراه اول , شارژهمراه اول , , خرید شارژ بانک ملی , ایرانسل , شارزایران ,
:: بازدید از این مطلب : 393

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 بهمن 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: